2014. május 6., kedd

Sziasztok :))

Először is sok sikert szeretnék kívánni a végzősöknek az érettségihez, remélem, hogy a tegnapi magyar is jól sikerült :)) Másodszor pedig mindenki másnak jó pihenést az érettségi szünetben ;) Akik meg kénytelenek suliba menni, azoknak jó tanulást :) Én személy szerint a második kategóriába tartozom, hála az égnek :D

Annyit szeretnék még mondani, hogy a következő (vagyis a Wolverhampton-os) rész már erősen alakulóban van, és ismételten rohadt hosszú lesz :)) Ha minden jól megy, akkor ma estig fel is tudom tenni :)

És még egy gyors kérdés: kinek mi jut eszébe arról, hogy minél szerepelt már egyszer a blogban az a név, hogy Destiny? (csak mert a mostani részben is előkerül majd)

Végül pedig még annyit, hogy változatlanul nagyon hálás vagyok azért, amiért még mindig itt vagytok velem, ez borzasztó sokat jelent :')) A komikra is válaszolni fogok majd a héten valamikor, és tényleg nagyon köszönöm, hogy ennyien írtatok <3 Imádlak Titeket, Ti vagytok a legjobbak! :))<3

3 megjegyzés:

  1. inkább te vagy a legjobb, és a lényeg az hogy valamikor hozz ujj részt az mindegy hogy mikor, csak bírjuk kivárni és ameddig nincs rész ellehet kezdeni az elejétől a végéig olvasni a blogot. :)
    én addig maradni fogok és olvasni fogom a blogot amíg be nem zár és remélem hogy az nem most lesz. várom az ujj részt. :)

    VálaszTörlés
  2. szia, most találtam a blogodra és nagyon tetszik, és tényleg eredeti történetet írsz :)
    Destiny nem az a kislány volt akit el kellett altatni?

    VálaszTörlés
  3. Destiny...a rákos kislány -(szegénykém ,sírtam rajta..akkor Louis és Lexi olyan volt mint két szülő és most várják az első gyerekuket
    (mondjuk en [majdnem] mindegyik részt megsirattam😢😢
    Remelem a vége HAPPY END lesz
    (nagyon örülnék neki)😃😃😃😊😉😙😄😄

    VálaszTörlés