2014. január 8., szerda

A kezdetek kezdete (megint :D)

Szóóóval... A ~ Close to my heart ~ /1D/ -t 2012-ben kezdtem el, július 2-án, a Neon Blogzónán. Sajnos az ottani rendszerrel az elmúlt évben eléggé meggyűlt a bajom, ezért döntöttem a költözés mellett. Higgyétek el, tudom, hogy senkinek sem kellemes az, ha egy működő blog elköltözik. Az olvasók egy részének ezek után lehet, hogy talán végleg elege lesz belőlem, de őszintén bízom abban, hogy sok embernek annyira a szívéhez nőtt már ez a történet, mint nekem. :)
Egyébként, költözködés közben meglepődve tapasztaltam, hogy mennyit változtam az idők során. A bejegyzésekben ott van minden, ez megmásíthatatlan tény, ott vagyok bennük... A fejezetek hossza sokszorosára nőtt, a dátumok viszont ezerszer ritkábbak lettek. Bűntudatom van. Régen egy alig 1200 szavas részhez simán kaptam 15-20 kommentet, mostanában viszont (tudom, hogy a viselkedésemnek hála) az akár több mint 10 000 szavas részhez is nyögvenyelősen jön össze 7-8 hozzászólás... És igen, leesett, hogy a kulcs ebben a kérdésben nem a szószám, hanem a gyakoriság. Bár egyrészt logikusnak tűnik ez az ok, azért mégis csak abszurd, hogy minden ezen múlik...: az időn. Az utóbbi egy évben szerintem 20 fejezetet írhattam csak, bár az sem mellékes, hogyha szétdarabolom, elment volna 40-50 résznek is... Mindegy, a múlt már elmúlt. A jelen számít. És az, hogy be fogom fejezni ezt a blogot, nem fogom félbehagyni, ha beledöglök se! Végigírom, ahogyan kigondoltam, bármeddig tart is! De megcsinálom, és csak ez számít. Remélem, lesznek olyanok, akik továbbra is velem maradnak, ha másért nem, Lexa és Louis kedvéért... :) <3

U.i.: Lehetne egy óriási kérésem? Ha van valaki, aki tudja, hogyan lehet word-dokumentumot úgy beilleszteni ide bejegyzésbe, hogy megmaradjon a formázás, az pls írja meg, hogyan kell! :$$$ Előre is köszönöm, nagy segítség lenne :))

U.i.2: A következő rész (121.) szerda előtt biztos, hogy nem lesz fenn, mert dolgozatokat írtam/írok :$$ Sok sikert mindenkinek a félévihez ;))

10 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon régtől olvasom ezt a blogot, de bármennyire is akartam, nem sikerült komit írnom neked...így én örülök, hogy elköltözött a blog, mert így legalább fog sikerülni :) A történeted borzasztóan tetszik, imádom, ahogyan írsz!!! És már nagyon várom a következő fejezetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, ha örülsz :D Köszönöm, ezt mindig jól esik hallani :))
      Igyekszem vele ;) <3

      Törlés
  2. Szia Zsóóó! Az előttem hozzászólóval egyet kell értsek. Nagyon jó hogy elköltözött a blogod, mert így tényleg nagyon sokan tudunk neked visszajelzést küldeni.Én is több mint egy éve követlek és csak pár hete tudtam magam rászánni, hogy írjak chaten, mert az egyik rajongód(nem én) eléggé "türelmetlenkedett". Az írásod zseniális és a kitartásod bámulatos! Csak így tovább! xx Kajak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaaaa! :DD
      Ennek én is nagyon fogok örülni :)))) Igen, láttam, és köszönöm, hogy írtál neki :)) <3
      Húha, nagyon köszönöm, hogy így gondolod! :')))) Igyekszem ;)) <333

      Törlés
  3. Én imádom a blogod, de nem szoktam komizni, mert mobilról olvasom .
    Nagyon csodálom a kitartásod, és rettentően imádom az írásaidat :)
    Sok sikert a félévihez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszik a blog :))
      Köszönöm, mindig olyan jól esik elolvasni, ha ilyet írnak :')
      Köszi, neked is! :))) <3

      Törlés
  4. ajj én nem birok várni mikor lesz fent uj rész? :D amigy nagyon jol irsz,annyira vartam a kovi reszt h mar elolvastam az elejetol<33!

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz resz?:(

    VálaszTörlés
  6. asagradagimi.blogspot.hu
    kukkancs be megéri :D

    VálaszTörlés
  7. Kerlek fejezd beee a blogod kerleeeek

    VálaszTörlés