2014. január 2., csütörtök

~4. A majdnem koncert és Louis

FONTOS!! Úgy döntöttem, hogy ezentúl kénytelen leszek rövidebb részeket hozni, mert jövő héten nyaralok, és előre megírok pár részt, hogy fel tudjam rakni őket hét közben. Viszont 2 hét múlva meg egész héten nem leszek internet közelben, így akkor nem lesznek újak. Sajnálom, de nyaralni megyek!
Bocsi, tudom, hogy megint későn hoztam! Köszönöm a kommenteket az előzőhöz! 4 komi és jön a kövi! ;)) I hope u like it! Puszi :D

Lexa szemszöge:
Ahogy hazaértünk a suliból, rögtön a szobámba mentem, lepakoltam a cuccaim, átöltöztem egy buggyos nadrágba és egy trikóba, majd leszaladtam a konyhába egy kis kajáért.
- Hé, te meg mit csinálsz? - kérdeztem Torit, aki épp egy összetört tojást takarított fel a padlóról.
- Palacsintát. Miért minek látszik? - vonta meg a vállát, mintha teljesen hétköznapi dolog lenne a földön ülve trutyit takarítani 'palacsintasütés' címszó alatt.
- Na jó, gyere! - nyújtottam oda neki a kezem, hogy felhúzzam.
- Segítesz ebédet csinálni?
- Aha, de a palacsintáról letehetsz, mert eltörted az összes tojást! - mondtam derékig elmerülve a hatalmas hűtőben.
- Csúcs, akkor?
- Melegszendvics? Csinálok, te addig teríts meg! - utasítottam.
- Igenis, főnök! - szalutált, majd neki látott a feladatának.
Nem sokkal később már kész is voltam, és elégedetten tapasztaltam, hogy egyetlen pohár vagy tányér sem tört össze.
- Hű, ez isteni lett! - mosolygott elismerően.
- Köszi. És mikor kezdődik a koncert?
- Öö.. Azt hiszem 6-kor. - vigyorgott - Miért? Már várod, hogy találkozhass velük?
- Csak, és nem, nem azért! Emily miatt megyek, emlékszel? - erre bólintott egyet - Egyébként fél 6-kor akarsz indulni?
- Aha, de előtte még Nate-tel elmegyünk moziba. Nem baj?
- Nem. - morogtam. Megint Nate! Ezt nem hiszem el! De legalább este együtt megyünk a koncertre..

*** 6 óra ***
Lassan 1 órája kész vagyok és Torit várom, akinek persze ki van kapcsolva a telefonja! Ráadásul a jegyek is nála vannak! A francba! Erről ennyit.. Emilynek semmivel sem tudok visszavágni!

*** 7 óra ***
Elegem van mindenkiből! Hú, hogy mit kap még ezért Vicky!
- Hahó, megjöttem! - lépett be vigyorogva - Hát te meg hová öltöztél így ki?
- Szerinted? A koncertre! - kiabáltam.
- Basszus! Bocsi, csak Nate-tel repül az idő.. - nézett a távolba álmodozóan.
- Föld hívja Torit! - szóltam rá.
- Mi? Ja, mi van? - kérdezte értetlenül.
- Remélem te megtaláltad a boldogságot Nate szájában, vagy esetleg a gatyájában, de én így ülök itt 5 óra óta! Egyébként pedig a telefont felvenni luxus? - ordítottam.
- Jó-jó, nyugi. Igen, boldog vagyok Nate-tel, baj? Talán böki a csőröd, hogy nekem van pasim, neked meg nincs? Féltékeny vagy rám, ennyi az egész! - dühödött be ő is. Féltékeny? Az lehet, de ettől még nem kell az orrom alá dörgölnie!
- Na, jó! Nem tudom, hogy te ki vagy, de én a régi Torit akarom! - morogtam, majd megtöröltem a szemem.
- Lexi! Nem.. nem úgy értettem! - mondta megbánóan.
- Csak hagyj békén, jó? - suttogtam erőtlenül.
- Kérlek! Bocsi! - ölelt meg gyorsan.
- Hahó, mi van veletek? - lépett be Laura - Milyen volt a koncert?
- Biztos jó. - vontam meg a vállam.
- Nem tudom, miért nem mentetek el, de ha már így fel vagytok öltözve, akkor elugranátok a boltba?
- Persze. - sóhajtottam fel, majd karon ragadtam a barátnőm, és beültünk a kocsinkba.
- Melyikbe menjünk? - tette fel a nagy kérdést Tori.
- Nem tudom. Mondjuk abba, ami ott van az aréna mellett.
- Oké, hátha még elcsípjük a fiúkat! - kacsintott rám, mire én csak nevetve megráztam a fejem - Miért? Még csak negyed 8 lesz! Szerintem pont akkor fognak kijönni, amikor odaérünk!
- Csak szeretnéd! - röhögtem.

*** A vásárlás után, fél 8 körül ***
- Na, mehetünk haza? - néztem rá Torira.
- Mindjárt, mintha Nate-et láttam volna a bár előtt! Sietek vissza! - rohant el Vicky. Megint Nate!
Na mindegy, addig én megnézem abban a sikátorban az aréna hátsó kijáratát. Odasétáltam, megfogtam a kilincset, lenyomtam, de zárva volt.
- A francba! - morogtam magamban - Te jó ég, és Tori hol van? Bent a bárban?
A sikátor falait néztem elgondolkodva, nem figyeltem előre, és egyszer csak a földön kötöttem ki.
- Nem látsz a szemedtől? - mérgelődtem.
Ahogy felnéztem, egy barna hajú, kék szemű fiút pillantottam meg. Meredten bámult rám, és meg sem szólalt. Végül megrázta a fejét és felpattant.
- Bocsi, nem figyeltem! Add a kezed, hagy segítsek! - nyújtotta felém a "mancsát".
Megfogtam a kezét, ő pedig felhúzott, közben végig a szemebe nézett. Olyan szépek azok a kék.. Nem, állj le, Lexa, nem pasizni jöttél!
- Köszi. - mosolyogtam rá.
- Ugyan, de remélem nem haragszol, csak nem figyeltem és.. - motyogta zavartan.
- Én sem figyeltem, hagyjuk! - nevettem fel.
- Öö.. oké. Egyébként Louis vagyok!
- Én meg Alexa, de hívj nyugodtan Lexának vagy Lexinek!
- És te mit keresel itt? - kérdezte mosolyogva. Az a mosoly! Stop, Lexa, stop!
- Öö.. a koncertre volt VIP jegyem, de lemaradtam róla, a barátnőm miatt..
- Az kár! A One Direction koncertre? És szereted őket? - nézett rám kicsit ijedten.
- Nem ismerem őket, most láttam volna először azokat a fiúkat. Te esetleg ismered őket?
- Nem.. nem különösebben. - mondta meglepetten.
- Hát akkor.. örültem, hogy találkoztunk! - mosolyodtam el.
- Én is! - húzta mosolyra a száját, majd váratlanul megölelt.
Nagyon jól esett, így visszaöleltem. Beszívtam az illatát, és kirázott a hideg. Végül néhány perc (!) múlva elhúzódtam tőle, és közben elpirultam. Az ő feje is teljesen vörös volt.
- Szereted a répát? - kérdezte, mire teljesen ledöbbentem.
- Igen, igazából fura, de jobban szeretem, mint az átlag.. - nevettem fel.
- Tényleg? Én is! - mosolygott rám. - Tessék! Engesztelésképp! - nyújtott át egy répát.
- Öö.. köszi! - vettem el tőle a zöldséget.
- Ezt egy különleges helyen vettem, nagyon finom! - kacsintott rám.
- Az jó.. és.. - kezdtem, de valaki félbe szakított.
- Hé, Louis! Ne csajozz be, gondolj Eleanorra, meg indulnánk ám a Nando'sba! - kiabált egy fiú valahonnan a sikátor végéből.
- Jó, mindjárt megyek! - kiáltott fel Louis - Ne haragudj rájuk! - nézett rám.
- Rájuk?
- Igen, tudod a fiúkkal a Nando'sba indultunk és.. mindegy! A lényeg, hogy sajnos mennem kell! - húzta el a száját.
- Értem.. Kár.. - motyogtam, majd minután leesett mit mondtam, gyorsan kijavítottam magam - Vagyis.. semmi! És szia!
- Szia, de szerintem is kár! - mosolyodott el, majd elment.
Pár percig csak néztem magam elé, aztán visszamentem Torihoz.
- Hát te? Hol voltál? - támadott le.
- Öö.. sehol. Menjünk inkább! - váltottam témát.
- Jó, békén hagylak! Egyenlőre.. - vigyorgott gonoszul.
- Nekem az is elég! - nevettem fel, majd hazafelé vettük az irányt.

Remélem tetszett, komizzatok, csillagozzatok pls! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése